İzleyiciler

7 Ekim 2020 Çarşamba

Birtakım Gelişmeler

En son sanırım mezun olduğumun ve ertesi gün AYT 'ye hazırlanacağımın bilgisini vermiştim. Ve KPSS'ye girmemiştim. 

AYT'den çıktım. Hazırlık okumak için - yine ailemin sınırlaması ile- Ankara'da ingilizce eğitiminin iyi olduğunu düşündüğüm birkaç okulun çeşitli bölümlerini yazdım. Yazdığım bölümlerden bazıları zorunlu ingilizce hazırlık programına sahipti, bazıları isteğe bağlı ve kontenjanlarla sınırlıydı. Zorunlu olanları tutturamadım. İsteğe bağlı olanlardan biri tuttu ve hazırlık okuyabileceğim diye sevinirken kontenjanlar yetmediği için doğrudan 1. sınıftan başlatıldım. Canım şansım. Şu an İletişim Bilimleri bölümü 1. sınıf öğrencisiyim. 

İşsizim. bir öz geçmiş hazırladım ve onunla birkaç yere başvurdum ama olumlu geri dönüş alamadım. Öz geçmişimi tekrar düzenliyorum.

KPSS kötüydü. Verilen emeklere saçılan paralar yazık oldu diyebilirim. Bir sonraki sınav 2 yıl sonra. Teşekkürler.

Pandeminin güzelliklerindee faydalanarak online verilebilen bir Aile Danışmanlığı eğitimine kaydoldum. Fena gitmiyor. Verilen modülleri bilgisayardan okuması yoruyor.Çıktılarını almam lazım. Ocak 'ta sınavı var.

Yeni bölümümün dersleri bu hafta başladı. Klasik her bölümde olan derslere ek Sosyoloji 1, Siyaset Bilimi, Kültür Tarihi, Sözlü ve Yazılı Anlatım Teknikleri gibi derslerimiz var. Eh diyeyim. İlk hafta olduğu için çoğuna giriş bile yapılmadı. 

Bugün komşumuzda çay içerken iş mevzusu açıldı. Sanırım onlarda benim için iş arayışına girdi. Bir miktar mutlu edici bir miktar üzücü. 

Sanırım gelişmeler bu kadar. yakın zamanda görüşmek umuduyla.

 


2 yorum:

  1. Ne güzel bir eğitime başlamışsın. İnşallah gönlünce olur.

    O KPSS sınavına deli oluyorum ben. Çok güzel puan alıp bir yere torpil olmadığı için yerleşemeyenlere çok üzülüyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile danışmanlığı eğitimimi tamamladım :)) Allah kimseye KPSS'ye hazırlanıp bir de insanlara ağız eğmek zorunda bırakmasın. Ziyaretiniz için teşekkür ederiim :))

      Sil