İzleyiciler

31 Ağustos 2022 Çarşamba

Bıktım, Yıldım, Yoruldum Masalı bölüm 15686985

 Kendi hayatımın kontrolünü elime alma şansı yakaladım ve sanırım kaybettim. Umarım kaybetmemişimdir. Baktım ne üniversite sınavından bir şey elde edebildim ne iş bulabildim ben de ayağıma dolanıp duran şu İngilizceyi bir halledeyim niyetiyle hazırlık okumak adına İngilizce eğitim verilen bir bölümü yazdım. Her şey normal gözüküyor. Ama gitmek istemiyorum. Bu konfor alanıma yapışıp kalmak mı emin değilim. Tam kabullendiğim ama içim de sıkıştığı bir anda bir dua ettim ve iki gün sonra yaşadığım şehirde bulunan bir STK 'dan geri dönüş aldım. 3 aşamalı bir mülakat sürecinden bahsettiler. Elimden geleni yaptım. 3. mülakat için olumlu veya olumsuz bir geri dönüş bekliyorum. Elimden geleni yaptım ama yetersiz hissediyorum. Elde Ettiğim şansı da kaçırmış gibiyim. Daha olumsuz da olsa bir geri dönüş almadım ama olumsuz olursa geri dönüş yaparlar mı bilmem. İnşallah elime geçen fırsatı değerlendirebilmişimdir. Şimdi ise her zaman ki yakınmama geçiyoruz. Bıktım. Yıldım. Yoruldum.  Reklamlar bitti. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder