İzleyiciler

8 Mayıs 2020 Cuma

16 Gün/ 16 Yazı Meydan Okuma. 2.Gün

2. günden merhaba. Burayı yaşam alanıma çevirmeye çalışıyorum. Şimdilik heves on numara. Meydan okumanın anlam ve öneme yakın olması hoş.
-Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?
 Odam cidden kırmızı çizgimdir. İçindeki her eşya  benim elimi değmem ile mühürlenir sanki. Başka birinin odamın düzenini değiştirmesine tahammülüm yok. Aynı şekilde temizlik işi için kontenjan iki kişi: annem ve ben. Odamın ilk halinde  benim için en önemli köşe: yatağımla masam arasındaki kaloriferin olduğu boşluğa attığım minderlerden oluşuyordu.   Bu bölgeyi kitap okumak ve takılmak için kullanırdım. Büyük keyifti. Şimdi ise günümün büyük bir kısmı çalışma masamda ve yatağımda geçiyor. Sanırım şu sıralar en sevdiğim köşe çalışma masam. Burayı özel kılan ilk şey  günümün büyük kısmının burada geçmesi.   Bir diğer şeyse kalemlerimle kağıtlarımla yapışkanlı kağıtlarımla kısacası sevdiğim şeylerle dolu olması sanırım.
İleride evde çalışma masasını kullanmak zorunda olamayabileceğim  ve kırtasiye malzemeleriyle  muhabbetimin azalacağı düşüncesi beni çok üzüyor. Bir diğer hayalim olan çalışma odasına kavuşmam için başlıca itemlerim onlar olacak çünkü. Bir de kitaplar. Kocaman haritalar, posterler, duvardaki tezhip çalışmaları,  merdivenlerin bir boşluğuna ayrılmış okuma köşesi falan filan.  Öyle işte. 
Bir de balkonum olursa off değme keyfime. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder